Forum Lubliniec Strona Główna Lubliniec



DĘBNO 13.04.2008
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubliniec Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Kazik
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Pią 14:01, 30 Lis 2007    Temat postu: DĘBNO 13.04.2008 Back to top

Organizuję ekipę na MP w maratonie do Dębna. Kto pojedzie.QuestionQuestionQuestionQuestion Razz [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
ZM
Mała Brązowa
Mała Brązowa



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LUBLINIEC

 PostWysłany: Pią 15:19, 30 Lis 2007    Temat postu: Back to top

oczywiście Jadę jak się znajdzie miejsce Very Happy czy się zapisywać , czy zbiorowo Question

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kazik
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Sob 12:14, 01 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Zgłoszenia do maratonu róbcie indywidualnie.A wyjazd będziemy org.
Na razie : Kazik,ZM i ....


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
ZM
Mała Brązowa
Mała Brązowa



Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: LUBLINIEC

 PostWysłany: Sob 14:06, 01 Gru 2007    Temat postu: Back to top

35.MARATON DĘBNO 2008
27.Mistrzostwa Polski Kobiet
78.Mistrzostwa Polski Mężczyzn
6.Mistrzostwa Polski Policjantów
Dębno, dnia 13 kwietnia 2008 r.
BIURO ORGANIZACYJNE: Ośrodek Sportu i Rekreacji,
ul. Jagiełły 1, 74-400 Dębno, tel/fax+48957602436,

GBS Barlinek o/Dębno 15 8355 0009 0007 5473 2000 0001.

UWAGA! Od dnia 12.04.2008 r. do 13.04.2008 r. Biuro zostaje przeniesione do Dębnowskiego Ośrodka Kultury, ul. Daszyńskiego 20, 74-400 Dębno, tel/fax +48 95 760 23 00 .
1. ORGANIZATOR
1. Maraton jest imprezą Miasta i Gminy Dębno.
2. Organizatorem imprezy jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Dębnie przy współudziale Komitetu Organizacyjnego 35.Maratonu Dębno 2008.
3. Kierownictwo sportowe sprawuje Polski Związek Lekkiej Atletyki.
4. 35.Maraton Dębno 2008 znajduje się w kalendarzu:
 Międzynarodowej Federacji Lekkiej Atletyki – IAAF,
 Europejskiego Stowarzyszenia Lekkiej Atletyki – EAA,
 Polskiego Związku Lekkiej Atletyki – PZLA,
 Polskiego Stowarzyszenia Biegów – PSB.
II. CEL
1. Wyłonienie Mistrzów Polski w Maratonie na rok 2008 w kategorii kobiet, mężczyzn i policjantów.
2. Propagowanie biegów jako najprostszej formy aktywności fizycznej.
3. Promocja miasta i gminy Dębno.
III. TERMIN I MIEJSCE
1. Bieg odbędzie się w dniu 13 kwietnia 2008 roku, wytyczony jest ulicami Dębna oraz poza miastem zalesionymi drogami o nawierzchni asfaltowej (100%).
2. Start: Dębno, ul. Mickiewicza 33, godz. 10.00, o godz. 9.55 nastąpi start zawodników na wózkach inwalidzkich – tj. 5 minut przed startem biegu głównego.
3. Trasa: bieg odbędzie się na trasie okólnej: 3 pętle Dębno-Dargomyśl-Cychry-Dębno. Trasa posiada atest PZLA, oznakowany każdy kilometr, punkty pomiaru czasu co 5 km.
4. Meta: Dębno, ul. Mickiewicza 8. Pomiar czasu do godz.15.00.
5. Od godz. 930 do godz.1530 – trasa będzie zamknięta dla ruchu kołowego.
6. Punkty odżywiania będą usytuowane w 3 stałych miejscach:
I. Dargomyśl 3,3 – 17,2 – 31,1 km,
II. Cychry 7,8 – 21,7 – 35,6 km,
III. Dębno 12,5 – 26,4 – 40,3 km,
na których będą ustawione: napoje własne zawodników w kolejności nr startowych, woda mineralna, napój izotoniczny, herbata, owoce i słodycze. Korzystanie z napojów w innych miejscach na trasie naraża zawodnika na dyskwalifikację.
1. Napoje własne oznaczone numerem startowym zawodnika i nazwą miejscowości (Dargomyśl-Cychry-Dębno), należy dostarczyć w dniu imprezy w godz. 800 – 900 do Biura Organizacyjnego (hol).
2. Punkty odświeżania będą znajdowały się w połowie drogi między punktami odżywiania i będą zaopatrzone w gąbki i wodę do picia.
3. Punkty medyczne obsługiwane przez pielęgniarki i masażystów będą znajdowały się na trasie w pięciu stałych miejscach rozstawionych co ok. 2,8 km.
4. Organizator zabezpiecza opiekę lekarską w Biurze Organizacyjnym, na trasie biegu, mecie i w budynku Gimnazjum Publicznego.
IV. UCZESTNICTWO
1. W 35.Maratonie Dębno 2008 prawo startu mają osoby, które do dnia 13 kwietnia 2008 r. ukończą 18 lat oraz spełnią inne wymagania niniejszego regulaminu.
2. Wink Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Biurze Organizacyjnym w dniach 12 kwietnia w godz. 1000 – 2200 i 13 kwietnia w godz. 600 – 800.
3. Podczas weryfikacji należy przedstawić:
- Wink dowód tożsamości do weryfikacji daty urodzenia,
- Wink dowód wpłaty opłaty startowej.
4. Podczas weryfikacji wymagany będzie własnoręczny podpis zawodniczek i zawodników na liście osób wyrażających zgodę na udział w Maratonie na własną odpowiedzialność. W szczególnych przypadkach wymagających badania lekarskiego decyzja lekarza przed i w czasie biegu jest ostateczna.
5. Zawodnicy startujący w Mistrzostwach Polski muszą posiadać kartę zgłoszenia potwierdzoną przez PZLA oraz ważną licencję PZLA. Dodatkowo podczas weryfikacji należy okazać ważną i opłaconą na rok 2008 licencję swojego klubu. W przypadku nie okazania w/w dokumentów zawodniczki i zawodnicy nie będą ujęci w klasyfikacji Mistrzostw Polski.
6. Sad Zawodników obowiązuje limit czasu ukończenia biegu wynoszący 5:00:00 godz. Po przekroczeniu tego limitu uczestnicy zobowiązani są do natychmiastowego zejścia z trasy biegu i dojechania do mety samochodem technicznym z napisem KONIEC BIEGU.
7. Sad Każdy zawodnik zobowiązany jest do odebrania w Biurze Organizacyjnym Maratonu miernika czasu „chipa”, za którego uiszcza kaucję zwrotną w wysokości 50 zł. Po biegu, po oddaniu „chipa” zostanie zwrócone zawodnikowi 40 zł z pobranej kaucji w wydzielonym punkcie na boisku sportowym Gimnazjum w godzinach od 13.00 do 16.00.
Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać „chip” przytwierdzony do lewej lub prawej nogi na wysokości kostki. Posiadanie „chipa” jest warunkiem wystartowania w maratonie i sklasyfikowania w komunikacie końcowym. Niewłaściwe zamocowanie może spowodować niesklasyfikowanie zawodnika.
V. ZGŁOSZENIA
1. Imienne zgłoszenia należy przesłać na adres Biura Organizacyjnego:
Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Jagiełły 1, 74-400 Dębno,

Tel/fax +48 95 760 2436

lub drogą elektroniczną ze strony internetowej [link widoczny dla zalogowanych]

Konto bankowe: GBS Barlinek o/Dębno 15 8355 0009 0007 5473 2000 0001
2. Za zgłoszenie uważa się dostarczenie na adres organizatora (pocztą lub drogą elektroniczną) wypełnionego formularza zgłoszeniowego wraz z opłatą startową w wysokości:
Very Happy 50 zł do dnia 31.03.2008 r.,
Smile 100 zł w terminie 01.04.-11.04.2008 r.,
Sad 120 zł w terminie 12.04.-13.04.2008 r.
O wysokości wpłaconej kwoty decyduje data wpływu pieniędzy na konto organizatora. Opłata wpisowego nie podlega zwrotowi.
3. Z opłaty zwolnieni są zawodnicy:
- uczestnicy Mistrzostw Polski posiadający opłaconą licencję na rok 2008,
- zawodnicy na wózkach inwalidzkich,
- zawodnicy z widocznym kalectwem,
- zawodnicy, którzy ukończyli 60 lat.
4. Dla osób zgłoszonych po 31.03.2008r. organizator nie gwarantuje pakietu suwenirów przedmaratońskich.
VI. KLASYFIKACJE
1. Klasyfikacja generalna.
2. Klasyfikacja kobiet.
3. Klasyfikacja 27.Mistrzostwa Polski Kobiet.
4. Klasyfikacja 78.Mistrzostw Polski Mężczyzn.
5. Klasyfikacja 6.Mistrzostw Polski Policjantów.
6. Klasyfikacja uczestników z miasta i gminy Dębno.
7. Klasyfikacja w kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn:
K-20 M-20 rocznik 1990-1979

K-30 M-30 1978-1969

K-40 M-40 1968-1959

K-50 M-50 1958-1949

K-60 M-60 1948 i st.
8. Klasyfikacja kobiet na wózkach inwalidzkich z napędem pośrednim.
9. Klasyfikacja mężczyzn na wózkach inwalidzkich z napędem pośrednim.
VII. NAGRODY
1. Klasyfikacja generalna:
 Puchary i nagrody pieniężne (miejsca I-X):

2. Klasyfikacja kobiet:
 Puchary i nagrody pieniężne (miejsca I-VI):

3. Klasyfikacja Mistrzostw Polski kobiet i mężczyzn:
 I-III miejsce – puchary i medale Mistrzostw Polski.

4. Klasyfikacja Mistrzostw Policjantów:
 I-III miejsce – puchary i medale Mistrzostw Polski Policjantów.

5. Klasyfikacja uczestników z miasta i gminy Dębno:
 I-VI miejsce – puchary; nagrody pieniężne: I m.-500 zł, IIm.-300 zł, IIIm.-200 zł, IV-VI m.-100 zł.

6. Klasyfikacja w kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn:
 I-III miejsce – puchary; I m.- nagroda rzeczowa.

7. Klasyfikacja kobiet i mężczyzn na wózkach inwalidzkich:
 I-III miejsce – puchary; nagrody pieniężne: I m.-500 zł, IIm.-300 zł, IIIm.-200zł.
8. Premie i nagrody pieniężne zdobyte przez uczestników będą przekazywane wyłącznie przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 8 tygodni, po uzyskaniu protokołu Komisji Zwalczania Dopingu w Sporcie.
9. Zdobywcom premii i nagród pieniężnych potracony zostanie podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami skarbowymi.
VIII. NOCLEGI
1. Very Happy Organizator zapewnia bezpłatne noclegi na hali sportowej z dnia 12 na 13 kwietnia 2008 r. zawodnikom, którzy zaznaczą rezerwację na karcie zgłoszenia. Organizator nie zapewnia materacy i śpiworów. Ilość miejsc noclegowych jest ograniczona.
2. Skierowania na noclegi będą wydawane w Biurze Organizacyjnym w dniu 12 kwietnia 2008 r. w godz. 1000 – 2200.
3. Istnieje możliwość bezpośredniej rezerwacji miejsc noclegowych, w hotelach i kwaterach prywatnych, których adresy podane są na stronie internetowej maratonu: [link widoczny dla zalogowanych]
4. Kluby posiadające licencję PZLA mogą zgłaszać zapotrzebowanie na noclegi do 30.03.2007 r.
IX. WYŻYWIENIE
1. Wszyscy zawodnicy, którzy dojadą do Dębna w dniu 12 kwietnia 2008 r. do godz. 19.00 otrzymają bezpłatne talony na uroczystą „PASTA PARTY” (kolacja makaronowa: makaron z sosem, napoje, kawa, herbata, woda mineralna) w Sali widowiskowej DOK, ul. Daszyńskiego 20 w budynku Biura Organizacyjnego.
2. Organizator zapewnia owoce, słodycze i napoje na trasie biegu.
3. Wszystkim zawodnikom przysługuje pakiet regeneracyjny w torbach reklamowych oraz ciepły posiłek wydawany w budynku Gimnazjum w dniu 13 kwietnia w godz. 12.00 – 17.00. 4. Pozostałe wyżywienie na własny koszt uczestników.
X. FINANSOWANIE

1. Koszty organizacji Maratonu pokrywają:
 Samorząd Miasta i Gminy Dębno – sponsor główny,
 Firmy i instytucje wspomagające Maraton – wykaz w komunikacie.
2. Koszty opłaty startowej, dojazdów oraz innych świadczeń pokrywają uczestnicy imprezy.
3. Wink W ramach wpisowego uczestnik otrzymuje:
 podwójne numery startowe oraz agrafki,
 regulamin, program imprezy, proporczyk,
 worek na odzież do szatni,
 koszulkę sportową z okolicznościowym nadrukiem,
 po ukończeniu biegu – okolicznościowy medal,
 wyżywienie i napoje podane w rozdziale IX regulaminu,
 dyplom i komunikat końcowy.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać „chip” do pomiaru czasu oraz numery startowe przymocowane do koszulki na klatce piersiowej i plecach.

2. Maraton będzie rozgrywany zgodnie z przepisami IAAF i PZLA oraz niniejszym regulaminem.

3. Po zakończeniu biegu prowadzona będzie wyrywkowa kontrola antydopingowa, której wyznaczony przez Komisję zawodnik musi się bezwzględnie poddać.

4. Szatnie i przebieralnie usytuowane będą przy linii startu w namiotach, po starcie przeniesione zostaną do budynku Gimnazjum, w którym czynne będą umywalnie i natryski.
Wydawanie przekazanych rzeczy odbywać się będzie za okazaniem numeru startowego.
5. Parking w dniach 12-13 kwietnia 2008 r. znajdować się będzie przy Biurze Organizacyjnym Maratonu na ul. Grunwaldzkiej i Daszyńskiego.
6. Very Happy Wszyscy uczestnicy Maratonu mogą skorzystać z masaży w budynku Gimnazjum.
7. Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora i PZLA.
8. Wink Dyplom i komunikat końcowy (klasyfikacja generalna) będzie wydawany zainteresowanym po zakończeniu imprezy i rozdaniu nagród w Biurze Organizacyjnym.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
morito
Mała Złota
Mała Złota



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Sob 18:45, 01 Gru 2007    Temat postu: Back to top

KARCZMITOWICZE w komplecie i w bojowych nastrojach z serwisem stana na starcie!ExclamationExclamation

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
GREG




Dołączył: 07 Sie 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Sob 21:10, 01 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Jadę. Jestem zarejestrowany. A dojazd to choćby na własną rękę.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Gabuś
Mała Srebrna
Mała Srebrna



Dołączył: 10 Gru 2005
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Lubliniec

 PostWysłany: Wto 13:35, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

pytanie do Kazia bo wiem, że był na pewno na tej imprezie kiedyś:
ile mniej więcej płaci się za paliwo?
Jaka jest mniej więcej trasa? Interesuje mnie to czy przejeżdża się przez Opole Wink


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
morito
Mała Złota
Mała Złota



Dołączył: 16 Gru 2005
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Wto 15:15, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Gabus jak chcesz na trasie maratonu w Debnie umiescic OPOLE?QuestionQuestion Na trasie maratonu jest Debno- Las- Dargomysl- Las - Cychry - Las - Debno i tak 3x.

Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kazik
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Wto 17:24, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Jadąc do Dębna jedziemy tak; Lubliniec-Opole-autostradą przez Wrocław do Legnicy ,dalej Lubin,Polkowice,Zielona Góra,Krosno Odrzańskie Kostrzyn i Dębno.
Trasa liczy ok.510 km w jedną stronę, resztę sobie oblicz.


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Kazik
Duża Srebrna
Duża Srebrna



Dołączył: 26 Mar 2006
Posty: 751
Przeczytał: 0 tematów


 PostWysłany: Wto 17:41, 11 Gru 2007    Temat postu: Back to top

Kazik napisał:
Jadąc do Dębna jedziemy tak; Lubliniec-Opole-autostradą przez Wrocław do Legnicy ,dalej Lubin,Polkowice,Zielona Góra,Krosno Odrzańskie Kostrzyn i Dębno.
Trasa liczy ok.480 km w jedną stronę, resztę sobie oblicz.

= 960 km 6,5 l/100km = 62,4 litra x 4,4 =275 zł : 5=55 zł Płacze


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubliniec Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach